BatteryUpgrade

Rebranding internationale webshop.

BraunOni in het kort
In een wereld waar overconsumptie alleen maar groeit, ontstaat er de behoefte om apparaten steeds vaker een langer leven te gunnen. BraunOni is in 2004 opgericht uit een passie voor het bedenken van oplossingen en zo in aanraking gekomen met vervangingsproducten. Inmiddels is Braunoni in de afgelopen 13 jaar, met webshops als BatteryUpgrade, LightUpgrade en DustDeal, uitgegroeid tot internationale specialist in het aanbieden van hoge kwaliteit vervangingsproducten voor een goede prijs.

Als Groowup kregen wij de vraag alle merklogo’s en internationale webshops compleet te redesignen, maar waarbij de herkenbaarheid en gevoel van eenvoud, no-nonsense en prijskwaliteit verhouding bewaard blijven.


Eenvoudig webshop welke aanspreekt
Vaak wordt mooi webdesign en beleving alleen maar geassocieerd met duur en high-end. Maar de kunst van het weglaten en doelgericht UX design, kan leiden tot een zéér mooie beleving. Voor de webshops van BraunOni, zoals BatteryUpgrade, is er zeer uitvoerig in concept, kleurenpalet en wireframing nagedacht over de no-nonsense routing van de gebruiker. Helder, overzichtelijk en laagdrempelig webshop waren de keywords to succes. Een schaduwtje werd alleen getolereerd wanneer deze een functionele waarde had en bijdrage leverde aan de totale gebruiksvriendelijkheid van de bezoeker.

In ruim 40 landen actief
Grensoverschrijdende vormgeving en techniek. Een webshop die in zoveel culturen en doelgroepen moet aanspreken, dient tot in detail aan te sluiten en afgewogen te worden. Doormiddel van verschillende onderzoeken, data en bezoekerservaringen, is de website ontwikkeld. En niet alleen aan de voorzijde, maar ook aan de achterzijde kan het systeem alle ‘talen’ spreken door koppelingen met voorraadsystemen, betaalsystemen en servicesystemen.

Onze awards.

Geen wollig gewauwel award.

Gewoon deadline halen award.

Klant op de hoogte brengen.

De afspraak is afspraak award.

Verras je klant altijd award.