BNP Paribas Cardif

De complete online identiteit van BNP Paribas Cardif.

BNP Paribas Cardif in het kort
Was de eerste verzekeraar die een bescherming voor het inkomen in de markt heeft gezet. Inmiddels zijn meer dan een half miljoen Nederlandse huishoudens bij BNP Paribas Cardif verzekerd. Zij beschermen hun maandelijkse uitgaven tegen de risico's van arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en overlijden.
 

Klant van het eerste uur
BNP Paribas Cardif is al sinds 2009 bij ons klant. Na diverse online acties, waaronder een succesvolle interactieve Pink Ribbon actiesite, wonnen we eind 2011 de pitch om de complete nieuwe corporate website te ontwikkelen. Op basis van een zelf ontwikkeld concept en vormgeving, werd de site in opdracht via Drupal geheel opgebouwd. Vele updates, uitbreidingen en productsites later, kwam in 2014 de uitdaging de internationale online rebranding als eerste in Nederland door te voeren.

Het wiel niet opnieuw uitgevonden
Door gebruik te maken van het (responsive) front-end framework, dat vanuit het hoofdkantoor in Parijs werd aangeleverd, konden de eerste meters gemaakt worden. Door efficiënt het framework en templates verder te optimaliseren, kon de internationale uitrol eenvoudig en sneller plaatsvinden door o.a. BNP Paribas Cardif België.


Meer informatie over deze case of mogelijkheden? Neem dan contact op met jasper@groowup.nl