Corporate Identity

De merkkern in woord en beeld

Om volledig jezelf te kunnen zijn, moet je goed weten wie je bent. Hetzelfde geldt voor bedrijven. Sterke merken kennen zichzelf door en door. Ze weten wat ze bij willen dragen en zetten hun drijfveren om in positieve impact. Dit wordt ervaren in alles wat ze doen. Een merk is een totaalbeleving. Van huisstijl tot website, van campagne tot product en van meerjarenplan tot de allerlaatste kleine puntjes.

 

‘Hé, wat doen jullie eigenlijk?’
Wanneer iemand dat aan je vraagt verwacht diegene dat wat jij zegt dezelfde strekking heeft als het antwoord van jouw collega. Het antwoord op deze vraag wordt de corporate identity genoemd, het is jullie gezamenlijke doelstelling. Het is een verhaal waar iedereen zich direct mee kan identificeren en zich volledig thuis in voelt. De fijnste organisaties zijn die met een verhaal waarbij je het gevoel krijgt dat het geen sprookje is, maar een inspirerende biografie.

 

#totaalplaatje

Het kruisje op de landkaart
Als jullie gezamenlijk een scherp beeld voor ogen hebben waarom je organisatie doet wat het doet kun je eenduidig en consistent communiceren. Hierdoor weet iedereen, zowel intern als extern, waar hij aan toe is. We helpen jullie graag met het scherpstellen van het hoe en waarom van jullie organisatie. Samen gaan we aan de slag met het duidelijk in beeld brengen van jullie verhaal. Terwijl de witte schaapjes blind achter de trends aanrennen, blijven jullie van je eigen kracht uitgaan. Want trouw blijven aan dat wat jullie toevoegen aan deze wereld, dat maakt jullie uniek en betekenisvol.

 

Onze awards.

Geen wollig gewauwel award.

Gewoon deadline halen award.

Klant op de hoogte brengen.

De afspraak is afspraak award.

Verras je klant altijd award.