5 hour Brand sprint

Een Brand Sprint met Groowup is een 5 uur durende werksessie om van een abstract idee van ‘het merk’ naar een concrete merk beschrijving te komen. Na deze sessie ben je als bedrijf of team instaat op dezelfde manier het merk te beschrijven. Waardoor keuzes over naam, taal, beeld en identiteit makkelijker worden.

Design sprint als basis

Bij Groowup gebruiken we Design Sprints om teams te helpen product- en marketinguitdagingen te tackelen. De focus die we middels een sprintmethode creeëren is enorm doeltreffend. En het beste is: we hebben slechts vijf uur nodig. Meer tijd levert niet noodzakelijkerwijs betere resultaten op is onze ervaring. En omdat het proces snel is, kunnen de belangrijkste mensen binnen de organisatie erbij zijn.

Only the best 

Voor alle duidelijkheid, we hebben deze ideeën of oefeningen niet allemaal zelf uitgevonden. In plaats daarvan lenen we de merksprint van grote denkers over branding. Steve Jobs's meeting in 1997 bij Apple, het essay van Stewart Butterfield, 'We Don't Sell Sadles Here', Simon Sinek's TED-talk 'How Great Leaders Inspire Action', Phil Knight's Nike Memoire 'Shoe Dog'. Als dat de grootste hits zijn, is de Brand Sprint onze mixtape.

Ook aan de slag met een Brand sprint?

Bij Groowup zijn we gespecialiseerd in het organiseren en faciliteren van brandsprints en helpen je graag verder naar online én offline succes! Benieuwd hoe het jouw organisatie verder kan helpen? Neem contact op of kom dan langs in onze digital agency in Breda