Corporate Identity

Merkkern / Woord / Beeld

Om volledig jezelf te kunnen zijn, moet je goed weten wie je bent. Sterke merken kennen zichzelf door en door. Ze weten wat ze bij willen dragen en zetten hun drijfveren om in positieve impact. Dit wordt ervaren in alles wat ze doen. Een merk is een totaalbeleving. Van huisstijl tot website, van campagne tot product en van meerjarenplan tot de allerlaatste kleine puntjes. Een merk is maatwerk.

 

‘Hé, wat doen jullie eigenlijk?’


Wanneer iemand dat aan je vraagt verwacht diegene dat wat jij zegt dezelfde strekking heeft als het antwoord van jouw collega. Het antwoord op deze vraag wordt de corporate identity genoemd, het is jullie gezamenlijke doelstelling. Het is een verhaal waar iedereen zich direct mee kan identificeren en zich volledig thuis in voelt. De fijnste organisaties zijn die met een verhaal waarbij je het gevoel krijgt dat het geen sprookje is, maar een inspirerende biografie.

Het kruisje op de landkaart


Als jullie gezamenlijk een scherp beeld voor ogen hebben waarom je organisatie doet wat het doet kun je eenduidig en consistent communiceren. Hierdoor weet iedereen, zowel intern als extern, waar hij aan toe is. We helpen jullie graag met het scherpstellen van het hoe en waarom van jullie organisatie. Samen gaan we aan de slag met het duidelijk in beeld brengen van jullie verhaal. Terwijl de witte schaapjes blind achter de trends aanrennen, blijven jullie van je eigen kracht uitgaan. Want trouw blijven aan dat wat jullie toevoegen aan deze wereld, dat maakt jullie uniek en betekenisvol.

Neem contact met ons op voor meer informatie of kom eens langs bij ons Digital Agency in Breda!

Get in Touch

Just call us.

Naar onze contactgegevens

Als digital agency uit Breda werken we samen met merken en organisaties die zoeken naar langdurige vooruitgang en strategische groei. Klanten die het belang van onderscheidend concept en high-end design beseffen. Pioniers die, zowel op korte als lange termijn, met innoverende en schaalbare digitale ontwikkeling bezig zijn. Let's groow.