Al sinds 2009 de digitale partner voor BNP Paribas Cardif in corporate website, campagnesites, berekentools en content.
BNP PARIBAS CARDIF

Klant van het eerste uur
BNP Paribas Cardif is al sinds 2009 bij ons klant. Na diverse online acties, waaronder een succesvolle interactieve Pink Ribbon actiesite, wonnen we eind 2011 de pitch om de complete nieuwe corporate website te ontwikkelen. Op basis van een zelf ontwikkeld concept en vormgeving, werd de site in opdracht via Drupal geheel opgebouwd. Vele updates, uitbreidingen en productsites later, kwam in 2014 de uitdaging de internationale online rebranding als eerste in Nederland door te voeren.



Menselijke en sprekende fotografie en content
De menselijke connectie wordt bepaald door aansprekende beelden en geven invulling aan de visuele content in de website. Door kleur en een consistente setting in alledaagse situaties te creëren, ontstond er een passende beeldbank. De rode draad van de setting is steeds 'het gevoel te hebben erbij te zitten'. Dit is bereikt door steeds een scene te bepalen met de focus op het midden en subtiele handelingen aan de zijkanten.
Veilig en schaalbaar Drupal framework
Door efficiënt gebruik van Drupal framework en templates verder, kon door internationale uitrol eenvoudig en sneller plaatsvinden door o.a. BNP Paribas Cardif België en Frankrijk.


Online tools & CTA
Online service en bezoekers direct helpen in behoeftes, wordt voorzien in de continue ontwikkeling en het faciliteren van beschikbare (bereken)tools en directe klantmogelijkheden.


"Om een complex product via online kanalen aantrekkelijk en menselijk te maken, is een hele prestatie."
BNP PARIBAS CARDIF
Uitgelichte cases
Als digital agency uit Breda werken we samen met merken en organisaties die zoeken naar langdurige vooruitgang en strategische groei. Klanten die het belang van onderscheidend concept en high-end design beseffen. Pioniers die, zowel op korte als lange termijn, met innoverende en schaalbare digitale ontwikkeling bezig zijn. Let's groow.