Een aantrekkelijk merk als basis van jouw succes

Een goed merk is de aanjager van zakelijke successen. Met een goed aantrekkelijk merk zorg je er voor dat jij je onderscheidt van concurrenten en aantrekkelijk bent voor je doelgroep. Lees hier welke vier stappen wij doorlopen om tot een sterk merk te komen.

Stap 1 van 4

Brand research als basis voor een goed merk.

Een goed merk weet de doelgroep in het hart te raken. Daarom is het belangrijk om te starten met: wie zijn de doelgroepen en welke probleem lossen we voor de doelgroep op? Deze kennis is essentieel bij de ontwikkeling van een nieuw merk.

Lees meer
User test website

Stap 2 van 4

Brand strategy zorgt voor richting.

Een goede merkstrategie sluit aan bij je bedrijf, is onderscheidend van je concurrenten en relevant voor je doelgroep. Merkstrategie geeft focus, houvast en sturing bij de ontwikkeling van jouw nieuwe merk. Daarom een belangrijk startpunt om te komen tot sterk merk.

Lees meer
Groowup Senior meeting

Stap 3 van 4

Brand design: Visuele identiteit voor een nieuwe merk.

Je visuele identiteit bepaald in belangrijke maten hoe (potentiële) klanten je merk zien en beoordelen. Het bepaald of klanten je vertrouwen. En nog belangrijker: of klanten je de aantrekkelijkste in de markt vinden.

Het is ‘messy in the middle’, zorg dat je eruit springt. Dat je niet de volger, maar de inspirator in de markt bent.

Lees meer
Senior Service Advertising

Stap 4 van 4

Brand activatie en promotie.

Een nieuwe merk mag, nee moet gezien worden. Zonder publiek geen show! Hoe vind je het juiste publiek? Hoe verras jij je potentiële klanten en hoe verleid je ze om daadwerkelijk klant te worden? Met een goede promotie en merk activatie gaan we hier voor zorgen.

Lees meer
JGZ_Posters

LET'S MEET

Get in touch with Jasper

Als digital agency uit Breda werken we samen met merken en organisaties die zoeken naar langdurige vooruitgang en strategische groei. Klanten die het belang van onderscheidend concept en high-end design beseffen. Pioniers die, zowel op korte als lange termijn, met innoverende en schaalbare digitale ontwikkeling bezig zijn. Let's groow.